Halaman

Khamis, 9 Disember 2010

Selamat Hari Jadi

.
Terima kasih kepada rakan rakan yang mengucapkan selamat hari jadi kepada aku melalui e-mail dan facebooks. Biasanya aku tidak ambil pusing sangat pasal tarikh lahir sendiri, keluarga atau rakan rakan. Aku ada alasan aku sendiri.
Tetapi kelmarin semasa melayari internet aku mendapat tahu bahawa 09 December setiap tahun adalah 'International Anti-Corruption Day'. Aku berasa amat berbangga kerana ianya jatuh pada tarikh yang sama dengan tarikh lahir aku.


Anti-Corruption Day is an annual event promoted by the United Nations. The goal of Anti-Corruption Day is to raise awareness about corruption and related issues, and to show people how they can fight corruption in their communities and governments. The United Nations passed a resolution to create Anti-Corruption Day in 2003. The convention was fully ratified two years later, in 2005, and it includes far-reaching commitments from signatory nations to fight corruption.

.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan