Halaman

Isnin, 27 September 2010

Aku ketinggalan lagi ......

.
Sudah tiga empat tahun aku berangan dan merancang untuk membuat kayuhan mengelilingi semenanjung Malaysia dan sehingga kini aku masih belum dapat merealisasikan impian dan hasrat aku tersebut.

Mereka dibawah telah memulakan dan meninggalkan aku. Kalau dikirakan umur aku masih ada tiga atau empat tahun lagi sebelum mencapai umur mereka dan berharap akan dapat mencapai idaman aku dalam tempuh tersebut. Aku berharap mereka berdua dapat merekodkan perjalanan mereka dimana mana agar dapat berkongsi bersama dan menimba apa saja pengalaman dan pengetahuan sepanjang kayuhan mereka. Mungkin ianya dapat digunakan oleh roang lain termasuk aku bila tiba masa aku mengikuti jejak mereka kelak.


Aku mendoakan semoga perjalanan mereka sentiasa di lindungan Allah dan semoga mereka berjaya mencapai hasrat dan tujuan mereka.
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan