Halaman

Jumaat, 11 November 2011

Bukit Semarak pada 6 x 1

Batalkan rancangan untuk kayuhan pagi ini, juga tidak dapat memenuhi jemputan rider yang aku jumpa di Tupah kelmarin yang mempelawa untuk kayuhan Gunung Jerai pagi ini. Untuk kayuhan Gunung Jerai hendaklah berada di kaki gunung sebelum jam 0730 pagi kerana kayuhan dimulakan pada waktu itu. Menurut yang mengajak aku kayuhan mendaki gunung pada pagi Jumaat hanya setakat muzium perhutanan sahaja, lebih kurang 90 minit. Kalau semua mengikut jadual rider akan berada semula di kaki gunung pada jam 0930 pagi.
Aku pula sudah lama tidak berjogging di Bukit Semarak dan pagi ini aku kesana untuk kali pertama selepas bulan puasa. Aku mengikut trek biasa aku dan pada satu ketika aku hampir tergelincir dan terjatuh kerana laluan yang licin dan masih basah. 
Hari ini Jumaat 11.11.11. Ada apa yang special dengan angka ini. Bagi aku ia tidak membawa apa apa makna, hanya satu set angka sahaja. Lain lah 11.09. Tetapi ramai pasangan tidak mengira berebut rebut mengadakan hari perkahwinan sempena tarikh tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan