Halaman

Sabtu, 1 Januari 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Hendak buat apa pagi ini? Kayuh basikal lah ........, walaupun ada kawan telefon awal pagi mengajak untuk membuat kayuhan ke Pantai Merdeka tetapi aku memberi alasan sibuk. Sebenarnya aku hanya mahu membuat kayuhan dekat secara solo sahaja. Aku merancang untuk mengikuti Lencongan Timur dan kembali kerumah melalui Lencongan Barat, mengambil masa lebih kurang 90 minit.

Aku ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang melayari blog ini. Pencapaian 'hit' untuk blog tahun ini diluar jangkaan aku memandangkan ia hanyalah blog persendirian dan khusus kepada aktiviti berbasikal sahaja. Mengikut statistik ramai juga pengunjung dari luar negara. Pada peringkat permulaan blog ini aku menyatakan aku hanya ingin merekodkan pengalaman dan kemana aku berkayuh untuk dirujuk dan diimbas bila perlu.
Azam tahun baru 2011...... naah ! sudah lama aku berhenti berbuat demikian. Tidak pernah ambil serius. Yang pasti aku akan berusaha untuk terus melakukan aktiviti yang aku anggap paling bermanafaat ini. Juga aku akan terus berkempen kepada rakan-rakan, kenalan dan sesiapa juga untuk melakukan  apa jua aktiviti senaman untuk kesihatan badan. Disamping itu jangan lupa menjaga makanan yang diambil setiap hari.

Statistik :

   Mula ................. 8.30 pagi
   Tamat ............... 10.00 pagi
   Jarak ................. 34 km
   Cuaca ................ redup
   Laluan ............... Lencongan Timur - Lencongan Barat
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan