Halaman

Khamis, 7 Jun 2012

musim hujan

Mencari cari pagi yang tidak hujan untuk membuat kayuhan. AKu beranikan diri keluar rumah untuk berkayuh walaupun langit diatas kelam dan gelap. Apa ndak jadi pun jadilah. Biar basah ditimpa hujan. Lagi pun sudah lama tidak bermandikan hujan. Sekali sekala seronok juga. Aku tidak kira baju dan seluar basah akibat percikan air dari tayar mtb aku dan kadang kala malang apabila ada kereta yang tanpa memperdulikan orang lain melanggar air takungan dan memercikan kearah aku
Kelmarin aku beriya iya bersedia untuk membuat kayuhan tetapi hujan turun sejak dari awal pagi hingga ke malam. Hujan turun dengan lebat sekali.


Statistik :
   Mula .............. 8.10 pagi
   Tamat ............. 9.35 pagi.
   Jarak ............... 33 km
   Laluan ............ Lencongan Barat - Lencongan Timur
   Odometer 2012 : 02299
     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan