Halaman

Isnin, 9 Januari 2012

line clear ...

Aku sudah tidak tahan tidak dapat sambungan telefon dan internet sejak pagi Rabu 04 Jan 2012. Bukan rumah aku sahaja yang mengalami masalah tetapi banyak rumah rumah lain di Taman Intan mengalami masalah yang sama. Pada mula aku hendak membuat lapuran kerosakkan pada TM tetapi beberapa rumah lain telah membuat lapuran tersebut.
Mengikut orang yang membuat report, sambungan talian akan pulih pada 07 Jan 2012 tetapi sehingga pagi tadi talian masih belum diperbaiki. Aku sendiri pergi ke TM Point Sungai Petani untuk membuat pagi. Semasa aku sedang membuat lapuran, ada orang lain juga yang membuat lapuran.
Aku menerima SMS dari TM dua jam selepas membuat lapuran bahawa perkhidmatan akan pulih pada 07 Jan. Hamput punya TM sekarang sudah 09 Jan. Kalau hendak bohong buat le betul betul. Perkhidmatan hanya pulih pada jam 6.30 petang sebentar tadi.
Lega .... boleh aku terus menulis dalam blog aku.
   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan